Dishonor Scape

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Dishonor Scape

Dishonor Private Server


    How to make max combat level 138 in your server.

    Andy
    Andy


    How to make max combat level 138 in your server. Empty How to make max combat level 138 in your server.

    Post  Andy Sun Apr 05, 2009 10:35 am

    How to get 138 combat at all combat skills at 99?
    This will get you 138 combat at 99 atk,str,range,pray,hp,mage.

    Search for
    int combatLevel = 0; in player.java 2 times. (Note if this doesnt work, replace it with the above one too.)

    Replace your code that looks like mine to mine.

    Code:
    Code:
          int combatLevel = 0;
          if (ran > attstr) {
             combatLevel = (int)(((double)(getLevelForXP(playerXP[1])) * 0.37) + ((double)(getLevelForXP(playerXP[3])) * 0.25) + ((double)(getLevelForXP(playerXP[5])) * 0.125) + ((double)(getLevelForXP(playerXP[6])) * 0.4875));
          } else if (mag > attstr) {
             combatLevel = (int)(((double)(getLevelForXP(playerXP[1])) * 0.37) + ((double)(getLevelForXP(playerXP[3])) * 0.25) + ((double)(getLevelForXP(playerXP[5])) * 0.125) + ((double)(getLevelForXP(playerXP[4])) * 0.4875));         
             } else {
             combatLevel = (int)(((double)(getLevelForXP(playerXP[1])) * 0.37) + ((double)(getLevelForXP(playerXP[3])) * 0.25) + ((double)(getLevelForXP(playerXP[5])) * 0.125) + ((double)(getLevelForXP(playerXP[0])) * 0.325) + ((double)(getLevelForXP(playerXP[2])) * 0.325));
          }
    This should give you 138 combat,
    or if you got something "special" kinda code there change your
    Code:
    Code:
    combatLevel = (int)
    to mine.

      Current date/time is Tue May 07, 2024 8:53 pm